Pravidlá poskytovania refundácií

Máme zásadu 30-dňovej lehoty na vrátenie tovaru, čo znamená, že máte 30 dní od prijatia produktu na to, aby ste požiadali o jeho vrátenie.

Pravidlá

Ak chcete vrátiť produkt, musí byť v pôvodnom obale v rovnakom stave, v akom ste ho dostali. Budete tiež potrebovať číslo vašej objednávky a údaje, aby sme mohli vašu objednávku dohľadať.

Ak ste si zakúpili viacero kusov toho istého produktu, máte nárok na vrátenie peňazí len za neotvorené položky, ktoré je potrebné vrátiť.

Na vrátenie peňazí nemáte nárok, ak ste rozbalili alebo použili viac ako jeden produkt. Napríklad, objednali ste si 2 kusy, použili ste ich oba a potom ste požiadali o vrátenie peňazí.

Aby sa zabránilo podvodom, bude vám vrátená platba za 1 kus vráteného nepoužitého produktu. Ako to vypočítame? Príklad: Rozhodli ste sa vrátiť 2 kusy, vrátime vám 59,80 € - 29,90 € (príklad ceny 1 kusu= 29,90 €). Náklady na dopravu a poplatky za dobierku sa nevracajú. Uvedené ceny sú len príkladmi a líšia sa v závislosti od objednávky a akcie. Na účely výpočtu vždy používame ceny platné v čase nákupu.

Ak chcete začať s refundáciou, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára. Ak bude žiadosť o vrátenie akceptovaná, zašleme vám štítok na vrátenie tovaru alebo zabezpečíme jeho bezplatné vyzdvihnutie a poskytneme vám ďalšie pokyny, ako postupovať.

Spolupracujeme s rôznymi distribučnými centrami, preto prosím nevracajte produkt bez toho, aby ste nás najprv kontaktovali a dostali pokyny. V niektorých prípadoch nemusíme žiadať o vrátenie produktu, ale môžeme vám poskytnúť náhradu škody v plnej výške.

Produkty, ktoré nám boli vrátené, nebudú prijaté bez predchádzajúcej žiadosti o vrátenie. My ani naši partneri nie sme schopní prijať vrátenie tovaru na dobierku. Po vrátení produktu nám alebo nášmu partnerovi začne plynúť 30-dňová lehota, počas ktorej skontrolujeme vrátené produkty, dokumentáciu a vystavíme refundáciu na váš platobný nástroj.

Poškodenia a problémy

Prosím, skontrolujte svoju objednávku po jej prijatí a okamžite nás kontaktujte, ak je tovar chybný, poškodený alebo ak ste dostali nesprávny tovar, aby sme mohli problém vyhodnotiť a napraviť.

Výnimky / nevratné položky

Niektoré druhy tovaru nie je možné vrátiť, napríklad tovar podliehajúci skaze (ako sú potraviny, kvety alebo rastliny), výrobky na zákazku (ako sú špeciálne objednávky alebo personalizované výrobky) a tovar osobnej starostlivosti (ako sú kozmetické výrobky). Neprijímame ani vrátenie nebezpečných materiálov, horľavých kvapalín alebo plynov. Ak máte otázky alebo nejasnosti týkajúce sa konkrétneho tovaru, kontaktujte nás.

Žiaľ, nemôžeme prijať vrátenie tovaru z výpredaja alebo darčekových kariet.

Výmena

Najrýchlejší spôsob, ako si zabezpečiť, aby ste dostali to, čo chcete, je vrátiť tovar, ktorý máte, a po prijatí vrátenia vykonať samostatný nákup nového tovaru.

Refundácia

Po prijatí a skontrolovaní vrátenia tovaru vás budeme informovať, či vrátenie peňazí bolo schválené alebo nie. V prípade schválenia vám budú peniaze automaticky vrátené na váš pôvodný platobný prostriedok. Nezabudnite, že môže trvať určitý čas, kým vaša banka alebo spoločnosť vydávajúca kreditné karty spracuje a zaúčtuje vrátenie peňazí. Štandardný čas na spracovanie je 14 dní po tom, ako bolo vaše vrátenie doručené späť k nám alebo nášmu partnerovi pre doručovanie.