Ako zistím, či bola moja objednávka úspešne odoslaná?

Po odoslaní objednávky obdržíte e-mailové potvrdenie na e-mailovú adresu, ktorú ste použili na odoslanie objednávky.

Môžem svoju objednávku zmeniť?

Objednávku je možné zmeniť ešte pred jej odoslaním. Kontaktujte nás, prosím, e-mailom alebo telefonicky.

Kam mám pridať zľavový kód?

Ak chcete získať zľavu, musíte počas objednávky zadať kód kupónu a kliknúť na tlačidlo "Použiť".

Môžem zrušiť svoju objednávku?

Objednávku je možné zrušiť ešte pred jej odoslaním. V prípade zrušenia objednávky nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom.

Kedy dostanem svoju objednávku?

Po odoslaní objednávky dostanete oznámenie od prepravnej spoločnosti. Preprava zvyčajne trvá 3-7 pracovných dní v závislosti od vašej polohy.

Bude mi účtovaný poplatok za dopravu?

Ak dosiahnete hodnotu košíka 50 EUR, potom môžete využiť dopravu zdarma na vašu objednávku! 

Je na vaše produkty k dispozícii záruka spokojnosti?

Máme 30-dňovú záruku na vrátenie tovaru. O vrátenie tovaru môžete požiadať do 30 dní od jeho prijatia.

Ako môžem vykonať platbu za svoju objednávku?

Náš systém automaticky poskytuje dostupné spôsoby platby pre každú objednávku. Môže sa však stať, že požadovaný spôsob platby nie je k dispozícii. V takýchto prípadoch vás prosíme, aby ste si zvolili alternatívny spôsob platby. Okrem toho máte v niektorých oblastiach možnosť zaplatiť dobierkou.

Môžem svoju objednávku vrátiť?

Ponúkame 30-dňovú záruku na vrátenie tovaru od dátumu doručenia, ktorá vám umožňuje požiadať o vrátenie tovaru v tejto lehote.

Aké sú podmienky vrátenia tovaru?

Ak chcete vrátiť produkt, musí byť v rovnakom stave, v akom ste ho dostali, v pôvodnom obale. Budete tiež potrebovať číslo vašej objednávky a údaje, aby sme mohli vašu objednávku nájsť.

Ak ste si zakúpili viacero kusov toho istého produktu, máte nárok na vrátenie peňazí len za neotvorené položky, ktoré je potrebné vrátiť.

Na vrátenie peňazí nemáte nárok, ak ste rozbalili alebo použili viac ako jeden produkt. Napríklad ste si objednali 2 produkty, oba ste použili a potom ste požiadali o vrátenie peňazí.

Aby sa zabránilo podvodom, bude vám vrátená suma za 1 kus vráteného nepoužitého produktu. Ako to vypočítame? Príklad: Rozhodli ste sa vrátiť 2 kusy, vrátime vám 59,80 € - 29,90 € (príklad ceny 1 kusu) = 29,90 €. Náklady na dopravu a platobné poplatky sa nevracajú. Uvedené ceny sú len príkladmi a líšia sa v závislosti od objednávky a akcie. Na účely výpočtu vždy používame ceny platné v čase nákupu.

Aký je postup vrátenia?

Ak chcete začať s vrátením peňazí, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára. Ak bude vaše vrátenie akceptované, pošleme vám štítok na vrátenie alebo zabezpečíme jeho bezplatné vyzdvihnutie a poskytneme vám ďalšie pokyny, ako postupovať.

Spolupracujeme s rôznymi realizačnými centrami, preto prosím produkt automaticky nevracajte bez toho, aby ste nás najprv kontaktovali a získali pokyny. V niektorých prípadoch nemusíme žiadať o vrátenie produktu, ale môžeme vám poskytnúť náhradu škody v plnej výške.

Vrátené produkty nám nebudú akceptované bez predchádzajúcej žiadosti o vrátenie. My ani naši partneri nie sme schopní prijať vrátenie tovaru so službou dobierky. Po vrátení produktu nám alebo nášmu partnerovi pre plnenie začne plynúť 30-dňová lehota, v ktorej vrátený produkt a dokumentáciu skontrolujeme a vystavíme vám refundáciu na váš platobný prostriedok.

Môžem zaplatiť za svoju objednávku po jej doručení?

Áno, môžete. Odporúčame vám však zaplatiť vopred, aby ste si ušetrili ďalšie eurá za dobierku.

Čo sa stane, ak moja platba zlyhá? Ako to môžem vyriešiť?

Ak vaša platba neprejde, obnovte stránku a skúste to znova. Ak si myslíte, že vaša platba prešla, ale nedostali ste žiadne potvrdenie, kontaktujte nás.

Sú s mojimi transakciami spojené nejaké ďalšie poplatky alebo platby?

Dodatočný poplatok sa účtuje len vtedy, keď sa rozhodnete platiť dobierkou.

Aké spôsoby platby sú akceptované pri nákupe?

Prijímame kreditné karty (mastercard, visa, American Express, discover a diners), PayPal a dobierku.

Sú vaše produkty vhodné pre citlivú pokožku?

Áno, naše produkty sú vhodné pre všetky typy pleti vrátane citlivej.

Sú vaše produkty účinné?

Áno, naše produkty sú veľmi účinné a čo je ešte lepšie, sú prírodné. Ak vám však náš produkt z nejakého dôvodu nevyhovuje, môžete ho do 30 dní od doručenia vrátiť a my vám vrátime peniaze.

Aké sú vaše zásady zrušenia objednávky?

Môžete si nás vyskúšať zadarmo počas 30 dní, ak vám produkt nebude vyhovovať, vrátime vám peniaze. V prípade záujmu vám poskytneme bezplatný, individuálny 30-minútový vstupný hovor, aby ste mohli čo najskôr začať používať produkt.

Sú produkty testované na zvieratách?

Nie, naše produkty sú šetrné a nie sú testované na zvieratách.